Brian Tyler


 Aliens vs. Predator: Requiem

MeridiusReborn: "Brian Tyler dobře spojil prvky původních sérií a vše obalil do svého moderního stylu. Nejvíc mne potěšilo znovuužití Goldsmithova dvoutónového rezonujícího motivu, jenž používal i Horner, a při kterém mně vždycky běhá mráz po zádech. Jinak skvělý zvuk je pro Tylera tradicí, akorát stopáž mohla být o několik minut kratší."  ****   (5.1.2008)

zaplos: "Hlasitý a řádně nabouchaný hororový soundtrack, k poslechu se však hodí jen část skladeb, zbytek vytváří klasickou hororovou výplň, která ale pozbývá zajímavosti. "  **   (16.1.2011)
 

 Annapolis

zaplos: "Ucházející soundtrac se slušným akčně dobrodružným provedením, především první polovina alba je pěkná a dobře se poslouchá, zbytek už je spíš jen opakováním. "  ***   (16.1.2011)
 

 Assassin's Creed 4: Black Flag (VG)

zaplos: "Ústřední motiv je majstrštik, který si zaslouží neskutečnou pochvalu. To vše kolem už je pak jen výplň, která sice vůbec není špatná, ale s rostoucí délkou alba to začíná být i otravné. Ačkoliv je to hudba k počítačové hře, všechny tracky spojené s motivem jsou naprosto parádní a zcela tutově se to poslouchá. Ten zbytek už je zcela tradiční Tylerovo fidlání - kdo ho má trochu naposlouchaného, ten nebude překvapen. Tedy až na ten totálně báječný ústřední motiv. Bravo. "  ****   (30.9.2014)
 

 Assassin's Creed 4: Black Flag (VG) (bonus CD)

zaplos: "Skoro 156 minut pořádného Tylerova soundtracku k video hře Assassin´s Creed 4: Black Flag. První dvě cédé obsahuji velmi slušnou akční a stylovou hudbu, která zní jako hudba k počítačové hře, ale zároveň je pompézní a po stránce akčnosti líbivá. Třetí cédé tvoří z větší části nicneříkající dobové písničky a pak následuje přes 25 minut další stylové hudby od Joe Hensona. Celkově to je jistě podařený projekt, kde když vypustíme písně a pár nezajímavých motivů, zbude kolem 100 minut slušné akční hudby typické pro videohru. Pro fanoušky Tylera doporučuju. "  ****   (4.1.2017)
 

 Avengers: Age of Ultron (+ D. Elfman)

zaplos: "Naprostá Tylerova klasika s nesmírně povedeným motivem Avangerů a klasicky hrdinskou hudbou, která k tomuto typu filmu patří. Tyler s Elfmanem složili skutečně poslouchatelný a líbivý soundtrack, ale je to samozřejmě typ hudby, který každý nemusí. Kdo Tylera trochu zná, tentokrát ho vůbec nezklame, pro zbytek posluchačů další zbytečnost. Já jsem ovšem tentokrát spokojen na rozdíl od dvojky Captain America, která byla hudebně hrozná. "  ****   (14.1.2017)
 

 Bangkok Dangerous

zaplos: "Výborná akční hudba s mohutným sborem i minimalistickými a melodickými skladbami, výtečně se poslouchá a je vidět, že i když je album dlouhé, nemusí nudit. "  ****   (16.1.2011)
 

 Battle: Los Angeles

zaplos: "Briana Tylera mám rád, některé alba jsou o ničem, některá výtečná. Battle: Los Angeles je něco mezi tím. Určitě jde o velmi dobrou akčně-thrillerovou mohutnou orchestrálku, která si zaslouží pozornosti. Na druhou stranu poslech kazí neúměrná délka alba. Přeci jen už v té šedesáté minutě to nudí. Přesto ale nutno uznat, že jde o velmi dobré album. Bohužel mi chybí nějaký výrazně vzletný motiv (třeba jako měli průměrní Transformers či Armageddon), který by onen dlouhý a vláčný poslech obohatil. Album si bezesporu najde spoustu své posluchače a já mezi ně též budu patřit. Akční i procítěné pasáže jsou velmi dobré a fakt album nemá slabého místo. Prostě to ale není to, co by mě usadilo do židle. A občas mi to připomíná Terminátora, nemohu si pomoci:-)"  ***   (21.2.2011)
 

 Brake

zaplos: "Velmi pomalý temný soundtrack, který děsně nudí. Hudba se sice dá poslouchat, není to nic, co by se nedalo přežít, ale absolutně žádný zážitek to nepřinese. V záplavě Tylerových soundtracků je toto jedno ze suverénně nejslabších alb. "  **   (30.9.2014)
 

 Bubba Ho-Tep

zaplos: "Podivný soundtrack, ve kterém se mixuje pomalá a tichá hudba s pořádným nářezem. Podivnost, která nezaujme a ani pro poslech není moc dobrá. "  **   (16.1.2011)
 

 Bug (digital)

zaplos: "Něco tak příšerného jsem už dlouho neslyšel, absolutně žádná hudba, jen pár hluků a mix různých zvuků, které žádnou hudbu ani zdálky nepřipomínají. "  shit!   (16.1.2011)
 

 Call of Duty: Modern Warfare 3 (VG) (digital)

zaplos: "Velice dobrá "hučivá" hudba, která chvílemi připomíná to lepší z Transformers a sem tam probrukuje John Rambo. Slušná akční hudba, při které si bude posluchač pokyvovat hlavou. Bohužel ke konci je to už opravdu hodně dlouhé, ale i tak dávám palec nahoru. "  ****   (29.9.2014)
 

 Clouds (digital)

zaplos: "Moc hezká hudba, na Tylera až nečekaně neakční soundtrack, který nabízí pohodovou, příjemnou a snad až meditační hudbu, kterou si posluchač může pustit kdykoliv a kdekoliv. Ukázka toho, že Tylera neradno škatulkovat pouze do novodobého akčního rutinéra."  ****   (20.7.2021)
 

 Columbus Circle

zaplos: "Není to vůbec špatné album. Tyler zvolil vážnější až ne akční styl hudby, která se však v určitých fázích docela rozjede a z poklidných vod nás vytrhne trochu akčnější pasáž. Ale celkově jde jistě o jedno z těch vážnějších alb, které posluchače ani moc nerozproudí, ale nezahřejí. Prostě takový průměr, který se s ledovým klidem dá poslouchat."  ***   (23.1.2013)
 

 Constantine (+ K. Badelt)

zaplos: "Hodně těžce poslouchatelná hudba - mix akční a sci-fi hudby, která však zcela postrádá jakýkoli motiv a jen pár skladeb stojí za poslech. "  **   (16.1.2011)
 

 Darkness Falls

zaplos: "Zcela tradiční tylerovská variace na hlasitý a hutný soundtrack, není to sice nic originálního, ale dá se to poslouchat bez potíží. Mnoho jiných kompozic Briana Tylera má však velmi slušný motiv, zde to nebylo tak výrazné a líbivé. "  ***   (16.1.2011)
 

 Disappointments Room, The (digital)

zaplos: "Naprosto nezajímavé. Vážnější soundtracky podle mně Tyler někdy neumí a tento mu prostě nesedl. Film byl jistě plný temných scén, ty podmalovává podmanivá hudba, ale do poslechu tohle vůbec nepřešlo. Typický soundtrack k poslechnutí a super rychlému zapomenutí. Naprostá zbytečnost."  **   (3.1.2017)
 

 Dragonball: Evolution

zaplos: "Neskutečně nadupané a kompaktní album, které nabízí hezkou i hodně hlasitou a moderní hudbu, každá skladba se dá však bez potíží poslouchat, ústřední motiv bez chyby. Špičkové album, kterým Tyler znovu ukazuje svůj úžasný talent. "  *****   (26.11.2010)
 

 Eagle Eye

zaplos: "Další akční soundtrack, který se Tylerovi velmi povedl, nenechá posluchače odpočinout a zásobuje jej silnými a hutnými skladbami, hudba se místy podobá Zimmrovu a Howardovu novému Batmanovi. Silný zážitek. "  ****   (16.1.2011)
 

 Eagle Eye (bootleg, 98 min)

zaplos: "Když přijde na akční pasáže, je hudba vynikající. V částech ne tolik dramatických nebo akčních však není moc o co stát. Určitě kratší album je dostačující a pro poslech lepší."  ****   (9.1.2014)
 

 Escape Room: Tournament of Champions (+ J. Carey) (digital)

zaplos: " Přesně ten typ hudby, který nemám pro samostatný poslech rád. Hororová, napínavá, za nehty zalézající hudba, plná jakoby ruchů, ale rozhodně bez zásadního a aspoň trochu líbivého motivu. Typická hudba, která k filmu sedne jak prdel na hrnec, ale pro samostatný poslech je to absolutní utrpení. A ještě navíc je tak tak strašně dlouhé!"  *   (11.9.2022)
 

 Expendables, The

zaplos: "Další nadupaný soundtrack velmi moderního Tylera a opět s neméně nadupaným Stallonem. Autor zvolil obdobnou taktiku jako u Ramba a prosadil se s podařeným motivem, který omílá stále dokola v různých variacích. Občas to proloží pomalou až dojemnou skladbou, ale ve výsledku jde o velmi podařené akční album."  ****   (18.9.2010)
 

 Expendables 2, The

zaplos: "Výborné akční dílko. Skvěle se poslouchá, líbivý hlavní motiv z jedničky mnohokrát zazní, ostatní skladby jsou též výborné, žádný track vyloženě nenudí ani nezklame. Stejně jako film byl milé znovusetkání s oblíbenými hrdiny, také hudební složka je příjemné nostalgické akční vzpomínání na vše dobré z jedničky s přidanou hezkou hodnotou nových skladeb. Zaujme a potěší."  ****   (21.9.2012)
 

 Expendables 2, The (bootleg, 75 min)

zaplos: "Delší verze velmi povedené a akčně nabušené dvojky je sice rozvláčná a pár skladeb je nezáživných, ale naopak pár přidaných má "koule" a stojí zato si je poslechnout. Jeden z možná mála Expanded Score, které má svůj význam. Bezva placka."  *****   (9.1.2014)
 

 Expendables 3, The

zaplos: "Jsem docela zklamán. Kromě hudby s motivem Expendables to vlastně nestojí za moc. Pomalé tracky tu dle mého nemají co dělat a i o zbytku se nedá říct, že by z něj přímo vyzařovala nadupanost, akčnost a mužská masovost. Opravdu pouze když zazní známý motiv a při posledním tracku jsem otvíral kudlu u pasu a vydával se na steč s protivníkem. Tak jako upadla filmová série, ani o hudební složce se nedá nic výrazně pozitivního napsat. Snad více akce přinese nějaká rozšířená verze. "  ***   (2.10.2014)
 

 Fast and Furious

zaplos: "Takový ten tradiční a velmi solidní Tyler, hodně hlasitá akční hudba, která sice nemá žádné vyloženě zapamatovatelné téma, ale jako akční nářez nebude nudit."  ***   (16.1.2011)
 

 Fast and the Furious: Tokyo Drift, The

zaplos: "Opět podařený soundtrack nadupaný od začátku až do konce, akční skladby jsou provedeny zajímavě a poslouchatelně, ne sice žádný motiv, ale je to adrenalinové a poslouchatelné. "  ***   (16.1.2011)
 

 Fast Five

zaplos: "V podstatě přesně takový Tyler, jakého ho z posledních let známe. Úderná a jasná akční hudba, která však časem přestane bavit, protože je to skoro pořád to samé. Tady však na rozdíl od jiných úspěšných soundtracků chybí zásadnější motiv. Celé to jede, šlape jak hodinky, ale chybí tomu kouzlo nebo šťáva. Slušné, ale vícekrát netřeba. "  ***   (14.12.2016)
 

 Fate of the Furious, The

zaplos: "Osmé Rychle a zběsile a já už se v tom pomalu přestávám orientovat. Rozhodně se to poslouchat dá, ale je to prostě akční hudba k zajeté sérii, nic víc. Nepřekvapí tu vůbec nic, pořádný motiv tu není, je to takové to Bryanovo akční fidlání, výplň za výplní. "  **   (19.4.2018)
 

 Final Cut, The

zaplos: "Tradiční thrillerově tajuplná hudba, která se sice poslouchat dá, ale nepřináší nic významného pro soustředěný poslech. Navíc jako kulisa to moc nefunguje."  **   (1.10.2012)
 

 Final Destination, The

zaplos: "Čtvrté pokračování série o všudypřítomné smrti je hudebně hodně tajemné, zlovolné, zlo čiší ze skladeb, bohužel posluchově to není vůbec příjemné, neustálé hučení a temno nic dobrého nemůže přinést. Chybí zde něco, co by poslech trošku uvolnilo či okrášlilo. Přestože poslouchat se to dá, mně osobně se to nelíbí."  **   (1.10.2012)
 

 Final Destination 5

zaplos: "Hudba to není vyloženě zlá, dá se i poslouchat a na to, že jde o horor, je to vlastně hodně dobrá hudba. Jenže vícekrát si zopakovat toto album se mi opravdu nechce. "  ***   (14.10.2011)
 

 Finishing the Game (promo / digital)

zaplos: "Naprosto neposlouchatelný soundtrack s podivnou hudbou. "  *   (16.1.2011)
 

 Frailty (promo, 51 min)

zaplos: "Další z těch hudebně naprosto přehlédnutelných alb. Najdeme v něm romantické i akční shluky, ale celkově jde o mix, který nemá co nabídnout. "  **   (16.1.2011)
 

 Furious 7

zaplos: "Tyler má za sebou rozhodně i lepší soundtracky. Jeho hudba většinou obsahuje bombastický melodický motiv a spoustu výplně. Tento soundtrack obsahuje snad jen tu výplň. Pořádný motiv nikde, od začátku jen změť akční bezduché hudby. Jakoby si skladatel vzal dovolenou od tvůrčí práce a na jeden z nejvýdělečnějších filmů historie složil nejprůměrnější akční hudbu z nejprůměrnějších. Škoda, potenciál tu byl. "  **   (23.6.2015)
 

 Godsend

zaplos: "Pomalý a jemný soundtrack má sice lehké tóny, ale vůbec není zajímavý ani se nehodí k vícenásobnému poslouchání. Nuda nuda, šeď šeď. Ke konci sice zazní hezké tóny, to ale nezachrání přeci celkem nezajímavý projekt. "  ***   (16.1.2011)
 

 Greatest Game Ever Played, The

magnificat: "Skvělé, skvělé. Tak po tomhle titulu rozhodně sáhnu ještě mockrát. Nikterak objevné (na mnoha místech ve vás tato hudba evokuje jiné soundtracky), ale v Tylerově podání velkolepé! úžasná je především skladba "Angel"! Myslím, že po skvělém Constantine a loňských velmi kvalitních kompozicích Godsend, Paparazzi a The Final Cut, vystoupil Brian Tyler ještě o kousek výš a pokud si to nějak nezkazí, mohl by za pár let patřit k těm nejlepším! Rozhodně vřele doporučuji !!!"  *****   (12.10.2005)

zaplos: "Báječný soundtrack nadupaný od začátku až do konce úžasně krásnou monumentální a přitom tak dojemnou hudbou. Jedno z nejlepších skladatelových děl. "  *****   (14.10.2011)
 

 Hunted, The

zaplos: "Prvních pár skladeb akčního snímku je slušných a dobře naladí atmosféru, asi od 5. tracku jde však o tradiční výplň bez něčeho, co zaujme. "  **   (16.1.2011)
 

 Children of Dune

Lavran: "Že se nemohou televizní projekty pyšnit dobrým soundtrackem? Brian Tyler dokazuje, že s přehledem mohou. Předhazuje nám doknalý hlavní motiv nabitý emocemi, perfektně zvládnuté akční sekvence a to celé s nádechem potřebného orientálního feelingu, který jen umocní pocit, že při poslechu jsme skutečně na Duně. Musím před Tylerem smeknout...:)"  *****   (24.5.2007)

zaplos: "Nádherná hudba plná emocí, silných i lehčích skladeb, výborně se poslouchá. Takto má vypadat hudba k velkofilmu a je záhadou, jak tak skvělá hudba mohla být napsána k televiznímu filmu. "  *****   (16.1.2011)
 

 Chip 'n Dale: Rescue Rangers (digital)

zaplos: "Takový ten nic neříkají poloakční soundtrack, kterých jsou mraky. Chybí zásadní ústřední motiv, něco, na co by se posluchač pořádně těšil. Na druhou stranu neposlouchá se to vůbec špatně, je to "dospěláck" hudba, i když film je dětský. Průměr, za který se Tyler nemusí stydět."  ***   (14.8.2022)
 

 Into the Storm

zaplos: "I můj oblíbenec Brian Tyler si může vybrat slabší chvilku. Tento soundtrack je typickou ukázkou strojové výroby. Chybí zde jakýkoli silný a pamatovatelný motiv, má to sice pár světlých (myšleno slušně akčních) chvilek, ale celkový dojem z toho mám, že jde o ten nejprůměrnější akční soundtrack, jaký Tyler mohl složit."  ***   (3.5.2015)
 

 Iron Man 3

zaplos: "Kvalitní akční hudba plná života, která sice není ničím, co by soundtrackářské srdce trhalo, ale je to povedená akce zcela v duchu Tylerovi spousty akční tvorby. Nejzábavnější je hlavní motiv a poslední track, ve kterém to nejlepší z alba slyšíme výrazně zrychlené. "  ****   (17.6.2015)
 

 Iron Man 3 (bootleg, 133 min)

zaplos: "Pokud zní hlavní úžasný motiv, vše je v pořádku. Bohužel všechny ostatní skladby jsou jen pouhá akční výplň, která vůbec žádnou poslechovou zábavu nepřinese. Závěr alba se skládá z Album Version skladeb, které zase nejsou nijak zásadně upraveny, aby mě nějak výrazně zaujaly. Typická ukázka, jak z velice slušného kratšího soundtracku lze udělat otravné přes dvě hodiny dlouhé album. "  ***   (17.6.2015)
 

 John Dies at the End

zaplos: "Podivné, zvláštní, stěží poslouchatelné album, které přináší styl hudby typické pro novodobé vyvražďovačky - čili něco, co se opravdu pořádně poslouchat nedá. Spousta ruchů, pazvuků, ale pořádný motiv nikde. A když už něco pořádného posluchač zaregistruje, okamžitě je to překryto oním nepříjemným pazvukem. Slabé a divné. "  **   (17.6.2015)
 

 Killing Room, The

zaplos: "Utahaný, jednotvárný a zcela nezajímavý soundtrack. Žádná ze skladeb nezaujme, je to jen tajemné hraní si s hudbou, které však nemá šanci posluchače donutit k vůbec ničemu, natož k tomu, aby si tento soundtrack pustil znovu."  *   (4.10.2012)
 

 Law Abiding Citizen (Amazon CD-R)

zaplos: "Slabší soundtrack, který je spíše nudným hraním si na temnou hudbu, která ale nemá gradaci, ani žádný pořádný motiv. Nuda. "  **   (16.1.2011)
 

 Mummy, The (digital, 125 min)

zaplos: "Filmová hudba k hororu Mumie - no co od toho čekat než hodně temné výplně a snad sem tam nějaký slušný motiv? Přesně tak. V této dvouhodinové edici zazní moc pěkné momenty v cca 7 skladbách, zbytek je hučivá a temná výplň, která tu samozřejmě musí být, protože ve filmu být musela. Jsem ovšem Tylerovi vděčný zato, že i k dobrodružnému hororu složil poslouchatelný soundtrack, kterému tady sice ublížila délka, ale v kratší verzi to jistě muselo být ještě o kousek lepší. Sice je to opět průměrný Tyler, tady to ovšem asi jinak dopadnout nemohlo."  ***   (4.4.2018)
 

 Now You See Me (digital)

zaplos: "Velmi povedené na Tylera kratší album včetně pár písní, které zcela zapadají do kontextu soundtracku. Hudba má báječný motiv, první část je spíše akčnější, druhá je zase hodně inovativní se zajímavými nápady. Prostě parádní album, které se Tylerovi báječně povedlo. "  *****   (9.1.2014)
 

 Now You See Me (download, 82 min)

zaplos: "Čistě hudební score je výrazně delší než původní kratší verze s pár písničkami. Hudba je to perfektní, jenže je to opravdu hodně dlouhé a časem to začne nudit. Pořád se dokola opakující motiv není ke škodě, ale muselo by to celé být výrazně kratší. Tím ale nechci říct, že je to špatná hudba. To vůbec. Jen pro toho, kdo zná kratší verzi, si tuto delší klidně může odpustit. "  ****   (15.4.2014)
 

 Now You See Me 2

zaplos: "Obdoba výborné jedničky, hlavní motiv nemá chybu a opět se často opakuje, zbylé nové motivy moc neosloví, přesto si celý soundtrack ponechává dobrou náladu a příjemný nádech zábavné hudby. Sice nic originálního, ale poslouchá se to dobře. "  ***   (14.1.2017)
 

 Panic (promo)

zaplos: "Docela zdařilý spíše vážnější soundtrack. Pár skladeb je příjemných, pár hezky pomalu táhlých, pár nic neříkajících. Jako kulisa určitě dobré, rozhodně to nebude rušit např. čtení si knížky. Jako sběratelský kus ano, jinak průměr, který stačí jedenkrát slyšet."  ***   (3.1.2017)
 

 Paparazzi

zaplos: "Opět velmi zdařilý soundtrack s pěknými pomalými i rychlými skladbami, poslouchá se to výborně a je to i slušně originální, i když typické pro Tylera. "  ****   (16.1.2011)
 

 Partition

zaplos: "Velice hezké album, dobře se poslouchá a má několik hezkých chvil a motivů. Originální a ničím nepřipomíná Tylera. Mnohé pasáže zní opravdu velmi pěkně. "  ****   (16.1.2011)
 

 Power Rangers

Lokutus: "Hlavní téma a pár jeho variací se řadí k tomu nejlepšímu, co Tyler v posledních pár letech vyprodukoval (a že toho bylo požehnaně!), bohužel ani jedno sebelepší téma nedokáže utáhnout opětovně zbytečně přemrštěnou stopáž - 75 minut variací jednoho tématu je přecejen záhy poněkud únavných a pouze sem tam se objevují náznaky něčeho atypičtějšího (jazzový 21. track). Škoda... udržet se album na 35-40 minutách max, bylo by velmi slušný a možná i hodno solidních 4*."  ***   (4.5.2017)

zaplos: "Velmi dobrá a zajímavá kompozice ne k už tak zajímavému filmu. Hudba má trošku tajemný nádech, samozřejmostí jsou akční skladby a celkově moderní háv hudby, ale zároveň je zde také kupa pomalejších a procítěných skladeb. Až jsem byl překvapen, jak dobře se to poslouchá. Velmi dlouhý 78 minutový soundtrack nenudí, naopak, délka je přijatelná. Pro mě osobně hodně velké překvapení, protože mě v poslední době párkrát Tyler zklamal. Ovšem tohle se mu fakt povedlo."  ****   (12.4.2018)
 

 Rambo

zaplos: "Velmi povedená variace jednak na klasický Goldsmithův Rambovský motiv, ale také vlastní motiv skvěle zapadá do tohoto motivu. Další skladby jsou potemnělé a navozují napětí, jiné vytváří heroický pocit a ztotožnění s Rambem jako postavou rozhodnou a drsnou. Velmi kvalitní akční soundtrack a příjemný poslech."  *****   (18.9.2010)
 

 Rambo: Last Blood

zaplos: "Víceméně stejné jako Rambo IV. Tyler s úctou na začátku a na konci filmu rozvíjí Goldsmithův Rambovský motiv, mezi tím si hraje se svým vlastním motivem, který je potemnělý, napínavý, akční a ... prostě dobrý. Ačkoli film není až tolik plný akce, soundtrack překypuje akčně nabitými tracky a komu se líbil Tylerův Rambo, bude se mu velmi líbit i Last Blood. Velkým bonusem je, že i když jde v podstatě stále o tutéž hudbu, žádný track nenudí a je sám o sobě originálním. A jakmile dojde opravdu na akci, tak to je paráda. PS: jde v podstatě o tutéž hudbu jako v Expendables, jen s jiným motivem. Ale podstata hudby u těchto dvou sérií je naprosto totožná."  ****   (29.9.2019)
 

 Ready or Not (digital)

zaplos: "Hudba k hodně černé hororové komedii. No co od toho chtít. Když to má být hororové, tak je to k neposlouchání, akční tóny jsou vcelku slušné, zbytek vlastně o ničem. Typický hororový výplach bez špetky originality. Rutinní Tylerova záležitost."  **   (30.9.2019)
 

 Scream VI (+ S. Faulconer)

zaplos: "Na to, že jde o horor, to není tak strašné. Místy je i celkem poklidná hudba, samozřejmě že s napínavějším dějem je i hudba temnější, strašidelnější a méně zajímavá, protože obsahuje spousty vrzů a podivných tónů, které rozhodně nejsou určeny k příjemnému poslechu. Ale k naladění hororové atmosféry to ujde."  **   (11.2.2024)
 

 Settlement, The (promo)

VanTom: "Tento soundtrack sice obsahuje i několik málo velmi působivých a krásných momentů, ale jako celek jde o "mišmaš" krátkých nesouvisejících skladeb spousty různých hudebních stylů. Navíc je to celé překvapivě docela fádní a nudné."  **   (21.2.2012)

zaplos: "Není to zas tak hrozný soundtrack, jen je hodně nudný. Zazní v něm pár dobrých skladeb, ale celkové vyznění jde do prázdna. "  **   (16.1.2011)
 

 Shadow Hours (promo)

zaplos: "Elektronický soundtrack, pár písniček, celkově ale ne moc poslouchatelné dílko, které je sice bohaté na motivy, ale vůbec ničím nezaujme. "  **   (16.1.2011)
 

 Teenage Mutant Ninja Turtles (digital)

zaplos: "Akční nátřesk jak se patří. Nepokrytě přiznávám, že se mi tato akční pecka strašně líbila a rád si ji poslechnu znovu. Parádní hromový motiv zní na úvod skoro v každém tracku a i postupem času si album udržuje vysokou kvalitu. Jsem zcela spokojen, i když je mi jasné, že toto album přeci jen postrádá výraznější hloubku. Ale jako plytká akční jednohubka mi to stačí."  *****   (14.1.2015)
 

 Teenage Mutant Ninja Turtles (download, 97 min)

zaplos: "Také delší provedení želvích dobrodružstvích pokračuje s nabušenou úžasnou akční hudbou, ale už to nejde přímo na cíl. Ale i tak si rád poslechnu i delší verzi a rád strávím více času u velmi povedeného akčního soundtracku. "  ****   (14.1.2017)
 

 Thor: The Dark World

zaplos: "Velkolepá monumentální hudba s báječným hlavním motivem, který když zazní, srdce správného soundtrackáře musí zaplesat. Po umělecky založeném Doyleovi přichází současná hudební akční star Brian Tyler, aby složil jemu zcela typický soundtrack. Podařený úvodní motiv je postupem času obklopen nic neříkající akční výplní, která ve filmu jistě dobře funguje, ale pro samostatný poslech to není nic báječného. Tylerova alba začínají připomínat pozdější práce velikána Jerryho Goldsmitha, kdy také skládal báječné a chytlavé motivy, k tomu ale dodal akční vatu. Tyler dělá totéž, ale navíc jeho soundtracky jsou snad až zbytečně dlouhé. "  ***   (2.1.2017)
 

 Thor: The Dark World (bootleg, 116 min)

zaplos: "Téměř dvouhodinová nálož nemá o moc víc nabídnout než původní jednodisková verze, ale má daleko víc hluchých míst bez onoho fantastického motivu. I tak je ale o co stát a kdo má rád Tylerovu hudbu, rozhodně bude daleko více spokojen než s jakýmkoli dílem Fast and Furious. "  ***   (2.1.2017)
 

 Timeline (Varese, 46 min)

zaplos: "Velice hezký a líbivý soundtrack s výtečným motivem, celé album je klidné a provází ho líbezná hudba, přesto to není dokonalé, po chvíli jakoby to bylo vše stejné. "  ****   (16.1.2011)
 

 Timeline (bootleg, 80 min)

zaplos: "Akční hudba, která je typická pro Tylera - a nutno jej za ni pochválit. Dlouhé album nemá chybu, vynikající atmosféra jde cítit z každého tracku, především závěrečné skladby jsou parádní a skvěle se poslouchají. Tyler prostě skládat umí a opět to dokázal."  ****   (20.3.2012)
 

 Transformers Prime

zaplos: "Vynikající hrdinská hudba s bomba motivem, perfektně zdařené album, které předčí spoustu známých akčních soundtracků. To se dá poslouchat stále dokola. "  *****   (29.9.2014)
 

 Truth

zaplos: "Tyler si zahrál na vážnější notu, ale udělal to zase svým akčním způsobem. Poměrně zajímavá a určitě slušně poslouchatelná záležitost, která Tylerovy posluchače ničím nepřekvapí a nenadchne, rozhodně však neurazí a nabídne slušný skoro hodinový poslech. Přirovnal bych to asi k po tylerovsku udělaném Bournovi ve vážnějších pasážích."  ***   (2.1.2017)
 

 War (55 min)

zaplos: "Obdobné jako jakýkoli díl Fast & Furious, pořád dokola ty samé akční tóny. I když se to ze začátku zdá velmi slušné, postupem času je to hrozně ubíjející a monotónní. Spíše podprůměr bez nápadu. "  **   (3.1.2017)
 

 xXx: The Return of Xander Cage (+ R. Lydecker)

zaplos: "Akční vymývárna mozku - jak filmová, tak hudební. On se totiž tenhle ultramoderní elektronický mišmaš poslouchat dá, ale je to fakt pro otrlé a hlavně pro ty, kdo od poslechu akční filmové hudby nic moc neočekávají. Chybí tu zásadnější motiv, nějaká fakt perla, kolem které by ta akční výplň držela pohromadě. Osobně mi tyto soundtracky od Tylera nevadí, ale už jsem slyšel o dost lepší práci. "  ***   (4.4.2018)
 

 Yellowstone: Season 2 (digital)

zaplos: "Neuvěřitelně uspávací soundtrack, hudba je zcela nečekaně pomaloučká, ničím zábavná, krásně se u toho usíná, ale velkou díru do světa touto fidlanou Tyler neudělal. Osobně takovou hudbu moc nemusím, i když po různých akčních tucárnách to byla určitě vzpružující práce."  **   (4.10.2019)
 


 


TOPlist