David Arnold


 Baby Boy

Lokutus: "Arnoldovy malé navíc černošsky laděné filmy bohužel nepatří k tomu nejzajímavější, co David dokáže složit..."  **

pepak: "No, co peknyho by se tak dalo k tomuhle soundtracku rict... Jo, uz to mam: Nedela se mi z nej spatne. To by tak zhruba bylo vsechno. Ackoliv nejsem rasista, hudba k temto "cernosskym filmum" (krome Baby Boy jeste treba The World Apart od Zimmera, Rage in Harlem od Bernsteina nebo Bopha od Hornera) me nijak neoslovuje, a jeji hodnoceni jen zridka preleze dve hvezdicky."  **

VanTom: "Nepříliš zajímavý popový soundtrack k černošskému filmu, který možná napoprvé zaujme svou pohodovou atmosférou. Arnold používá klávesy "hammondky", které evokují atmosféru sedmdesátých let, i když film je pravděpodobně ze současnosti. O třetí hvězdičce jsem uvažoval, protože v druhé půli soundtracku se objeví i dramatické a milostné skladby v podání orchestru (nijak velkého), které jsou poměrně povedené."  **

zaplos: "Takové nijaké. Ani dobré, ani špatné. Chvílemi zní pohodová elektronická hudba, chvílemi spíše neposlouchatelné elektronické cosi. Podivné, nezajímavé, podprůměrné."  **   (28.2.2021)
 

 Casino Royale

Lavran: "Poslední Arnoldovo dílo pro bondovskou sérii mi připadá ze všech jeho bondovských výtvorů nejlepší. Jak je zvykem, obsahuje nový milostný motiv (v typickém arnoldovském duchu) a novou úvodní píseň v podání Chrise Cornella (ta však na CD zastoupena není), která v podobě orchestrální je i jakýmsi hlavním "casinovským" motivem. Tato melodie je velmi poslouchatelná, ačkoliv se jedná jen o jakousi variaci na známé bondovské téma. Po celou dobu Arnold znovu odvádí výbornou práci jak při akci, tak při romantických a klidných scénách a jeho kompozice je dostatečně pestrá a poslouchatelná. Na slabší pasáže se tak nedostává příliš času."  ****   (11.4.2007)
 

 Dracula (+ M. Price)

zaplos: "Další průměrné a zcela nevýrazné album, hudba je možná poplatná filmu, ale na samotný poslech to moc není. Spíše temné a smutné tóny, akce nezajímavá, melodramat málo. Není důvod, proč to poslouchat znovu."  **   (28.2.2021)
 

 Enough

Lokutus: "Dalo by se říci naprosto typická hudba k thrilleru, jejíž cílem není nic jiného než dramatizovat obraz. Naprostá většina CD je nevýrazná, příliš tichá a obsahuje minimum zajímavých míst. Jediné, co stojí za opakovaný poslech je track Training Day s nádherně chytlavou a pečlivě stylizovanou elektronikou. Jinak velmi zásadně převažuje především nuda..."  ***

pepak: "Celkove vzato nuda, takovych soundtracku uz jsme slyseli tisice. Tradicni "akcni vypln", a v podstate nic moc okolo. Par hezkych motivu se presto najde, hlavne kolem stredu CD. Pokud zvazujete koupi, doporucoval bych poslechnout stopy 6-10 a rozhodnout se podle nich."  **

zaplos: "Akčně hrozné až spíš strašné, pár pomalých melodií to nezachrání. Jeden z nejhorších soundtracků od Arnolda, co znám."  *   (28.2.2021)
 

 Godzilla (promo, 49 min)

Lokutus: "Velmi vydařená velkofilmová kompozice, která se bohužel nikdy nedočkala žádného oficiálního vydaní (originální promo verze se draží přibližně za 100-150 dolarů). Zdaleka se však nejedná o kompletní Arnoldovu hudbu, ale o pouho polovinu z jeho mimořádně obsáhlé a kvalitní partitury."  *****

pepak: "Soundtrack byl oficialne vydanej jenom jako promo, nikdy ne jako beznej release. Pri prilezitosti poslechu cely Arnoldovy tvorby v kuse docela zacinama chapat, proc: V podstate cela Godzilla by se dala poskladat ze Stargate a Independence Day, takze by to byla celkem zbytecna prace. Presto je treba uznat, ze motivy samotny jsou dost pekny (aby ne, kdyz se nam tak libily ve Stargate) a tak, jak jsou serazeny v Godzille, se vlastne moc hezky poslouchaj..."  ****

zaplos: "Tradiční hudba k velkofilmu, bohužel bez pořádného ústředního motivu, který by posluchači dal přes "čuňu", usadil ho v křesle a nutil k poslechu. Je to průměr, který se dá bez obtíží poslouchat, ale nevidím důvod proč to poslouchat znovu."  ***   (27.4.2017)

zitg: "Godzilla je oproti Stargate o mnoho pestrejsi, obsahuje vice motivu a lepsich. A musim se priznat, ze narozdil od ostatnich proste zadnou vyraznejsi podobnost mezi temito dvema dily nevidim. Nektera dila jinych a slavnejsich autoru se sobe podobaji mnohem vic. Godzilla i Stargate jsou si podobne svym stylem, ale v zadnem pripade bych to neoznacil za vykradani. A kdyby Godzilla vysla v rozumne kvalite (predevsim s dobrym zvukem), mohla by se uchazet i o nejvyssi hodnoceni."  ****   (22.10.2002)
 

 Godzilla (La-La Land, 2CD)

zaplos: "Dvoucédéčkové vydání obsahuje hodně hudby z Godzilly, ale nutno říct, že celkem není o co stát. Ano, má to atmosféru, místy se to i dobře poslouchá, ale chybí opravdu silný motiv, který by posluchače pořádně vtáhl. I díky této absenci se hudba pořád opakuje a co je jiné, není ničím výjimečné. Průměr, kterým Arnold své fanoušky neoslovil."  ***   (27.4.2017)
 

 Hot Fuzz (LP / digital)

zaplos: "Naštěstí je to krátký soundtrack, ale i tak nic moc. Hlavní motiv je ucházející, zbytek je taková akční výplň, kterých jsou statisíce. Nezaujalo."  **   (15.5.2022)
 

 How to Lose Friends and Alienate People (14 min)

zaplos: "Písničky jsou hodně moderní, ale dají se poslouchat. Na tomto výběru je ale jen instrumentální hudba Davida Arnolda, která je příjemná, romantická, má sice jen pár minut, ale určitě zaujme každého posluchače. Je jak dramatická, tak i dostatečně romantická. Jen pro romantický poslech se vůbec nehodí ony dramatické pasáže, no ale budiž."  ****   (23.1.2013)
 

 Changing Lanes

Lokutus: "Dost unikátní experiment. Agresivní elektronika, která jen velmi zřídka prokládána nějakými těmi umírnějšími a klidnějšími místy, není zrovna příliš dobře poslouchatelná. Navíc v kombinaci s faktem, že toto CD je tvořeno jediným téměř 40timinutovým trackem, poslechovosti příliš nepřidá..."  **
 

 Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader, The

zaplos: "Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že toto album nenabízí nic víc než promarněnou šanci na pořádnou pecku, která jaksi nepřišla. Kromě starých známých motivů mě snad nic nezaujalo, hudba mi přijde nemastná neslaná, nebombastická, nudná, bez výraznějšího nápadu. Ano, sem tam jsou slyšet pěkné a zajímavé tóny, ale celkově mě toto album nechává zcela chladným. Rozhodně jsem čekal daleko, daleko více. Pro mně osobní zklamání. "  ***   (11.12.2010)
 

 Independence Day

Lokutus: "Zásadní Arnoldovo dílo, které mu plně poprávu vyneslo cenu Grammy. Maximálně mohutné symfonické dílo s velmi bohatými a velmi patriotickými motivy a instrumentacemi."  ****

pepak: "Uprimne receno, standardni release Independence Day me dost zklamal (cim to, ze se to stava tak casto, ze je bootleg lepsi snad ve vsech ohledech?). Neda se rict, ze by neobsahoval zajimavou hudbu, ale obsahuje ji takovym zpusobem, ze jeji poslech spis zhorsuje - je to cely moc jednotvarny. Navic ty desny pateticky (nebo patrioticky, jak chcete) motivy po par stopach docela zacnou lizt krkem..."  ***

Stanley: "Ani mne tento titul nijak zvlášť nezaujal. Není prostě čím (až na ten hlavní motiv, který se na celém CD objeví snad jednou jedinkrát, a to v End Titles). Kromě hudební stránky stojí za zmínku i jedna nepříjemná zajímavost, která zaskočí každého, kdo se dostane k originálnímu CD - totiž jediné místo, kde najdete výpis skladeb, je... zcela nepochopitelně na CD samotném, tedy na médiu. A tam se přirozeně nemůžete dívat, když jej máte vložené v přehrávači, když hudbu posloucháte. Neuvěřitelně stupidní! Vydavetelé by si mohli vzít příklad třeba z Barryho Specialisty, kam se nacpal seznam stop celkem 4x (tolikrát však zase samozřejmě zcela zbytečně)."  **

VanTom: "Bombastická orchestrální věc, které však citelně chybí ústřední motiv (na CD se objevuje snad jen jednou). Dále hudbě schází originalita, jde jen o klišé z jiných filmů v moderním provedení. Přesto (nebo právě proto) se Independence Day výborně poslouchá, a tak je moje hodnocení mezi 3-4."  ***   (16.11.2016)

zaplos: "Akční hudba je výborná, mohumentální a vzletná, také motiv často se opakující je výborný. Co je trošku problém - že ne vždy je hudba dobře slyšet. Ale hudba je velmi dobrá."  ****   (4.11.2010)
 

 Independence Day (2CD bootleg)

Lokutus: "Bohužel se nejedná o kompletní Arnoldovu hudbu, ale i tak obsahuje spoustu nových skladeb, které na původní edici velmi zásadně chyběly, zároveň jsou i některé skladby mírně prodlouženy. Už nechybějí motivy strašidelné ani tajuplné. Mezi velmi kvalitní sekvence, které scházejí patří např. nasazení nukleárních zbraní proti Vetřelcům. Tento bootleg existuje v mnoha verzích, které se liší celkovou délkou i zvukovou kvalitou."  *****

pepak: "Zmena k lepsimu proti oficialnimu releasu. Hudba o neco pestrejsi (i kdyz porad zadna velka slava), navic uz se konecne tracklist vyskytuje na coveru a ne jen na CD (zase na nem jedna stopa nejak chybi, asi aby byl duvod koupit si jeste nejakej budouci dalsi bootleg...). Poslech Independence Day 2CD ihned po Independence Day rozhodne nemuzu doporucit, clovek se pak jen tezko drzi, aby nezacal mlatit do CD prehravace..."  ***

VanTom: "Mnohem lepší soundtrack než oficiální vydání, s mnohem pestřejší paletou stylů a variací. Hlavní motiv se rozvíjí ve spoustě skladeb, jsou zde zastoupeny i romantické či strašidelné pasáže. Jen mi někdo prosím Vás vysvětlete, proč se na CD nachází tři!!! naprosto identické verze 9-minutových závěrečných titulků (dobře, jedna je tedy 5-minutová, ale je jen ukončená v půli :)? "  ****
 

 Independence Day (La-La Land, 2CD)

zaplos: "Dvouhodinová těžkotonážní nálož toho skoro nejlepšího, co kdy Arnold složil. Den nezávislosti vyniká výtečnými motivy, nadupanými tracky i hlasitým orchestrem. Tenhle soundtrack si dvoudiskovou edici rozhodně zaslouží."  ****   (12.6.2016)
 

 Last of the Dogmen

Lokutus: "Velmi vydařená epická kompozice v podání LSO. Arnold tentokrát vycházel především z Posledního mohykána, ale přizpůsobil ho svému stylu a instrumentace jsou zároveň také (oproti Jonesovi) podstatně propracovanější..."  ****

pepak: "Nejak me nenapada, co napsat. Proste "peknej soundtrack". Hudba ve me, kdoviproc, evokuje vzpominky na The Postman (JNH) nebo Dances With Wolves (Barry), coz k prijemnymu poslechu jen prispiva. (Vubec tim nechci rict, ze by je snad Arnold vykradal, ale necim mi je LotD pripomina...)"  ***

zaplos: "Arnold složil typickou hudbu pro hrdinské filmy - pomalejší skladby jsou příjemné uchu, ty hrdinské plné hřmotného orchestru s neustále se dokola opakujícími prvky. Lehce zaměnitelné album s dobrodružnými soundtracky J.N. Howarda, i když on bývá více originálnější. Průměrný soundtrack, který fanoušky Arnolda potěší. "  ***   (11.4.2017)
 

 Life Less Ordinary, A (bootleg, 20 min)

VanTom: "Ve filmu Extra život režiséra Trainspottingu Dannyho Boylea není instrumentální hudba vůbec důležitá (David Arnold je uveden až v hloubi závěrečných titulků), a tak podle toho vypadá - jedna písnička, instrumentální verze této písně, instrumentální verze jiné (tentokrát známé) písně, jeden 2 min. taneční track a pak asi 7 kratičkých, ani ne minutových elektronických skladeb. Je proto s podivem, že se zde objevuje jakýsi hlavní motiv. Tento bootleg je zajímavý pouze pro fanatiky do Arnolda."  **
 

 Made in Dagenham (digital, 20 min)

zaplos: "Nečekaně hezký, líbivý, melodický soundtrack, který je sice hodně krátký, ale rozhodně se to dá opakovaně poslouchat pro svou pohodovost a příjemnou atmosféru."  ****   (28.2.2021)
 

 Musketeer, The

pepak: "Vyborne! Kdyz jsem se pri nonstop poslechu Arnolda v abecednim poradi dostal az sem, konecne jsem uveril, ze se vse v dobre obratilo. Uz jsem mel celkem po krk hruz ze zacatku abecedy i neustale omilanyho Stargate v soundtracich Independence Day, Independence Day 2CD, Godzilla bootleg a Godzilla 2CD w. SFX (a to me jeste ceka Stargate a Stargate 2CD w. SFX, hruzna pomyslet), takze Cutthroat Islandovskej Musketeer skutecne potesil. Pri poslechu zbytku Arnoldovy tvorby navic zacinam mit cim dal silnejsi pocit, ze Musketeer nahradi i Star Gate na pozici Nr.1 :-O"  ****

zaplos: "Velmi hezká Arnoldova hudba, pomalé a romantické skladby střídá velmi slušný akční nášup, navíc se střídají melodie, což nebývá až tolik často. Výborné dílo."  ****   (5.12.2010)
 

 Paul (21 min)

zaplos: "Písničky prokládají celkově průměrnou instrumentální hudbu, která vyloženě nezklame, ale na formát skladatele, jakým je David Arnold, je to opravdu slabé. Žádná výraznější skladba nezaujme, ani žádný motiv není tím pravým ořechovým. "  ***   (2.6.2011)
 

 Quantum of Solace

zaplos: "Zcela tradiční bondovské album, už docela bezkrevné, bez výraznějších variací tak oblíbeného bondova motivu, bez jakéhokoli dalšího pořádného motivu. Přesto to k jednoduchému a nic neočekávajícímu poslechu stačí. "  ***   (4.11.2010)
 

 Shaft (promo)

Lokutus: "Arnoldovy černošské filmy nepatří mezi vrcholy jeho tvorby. Po té, co vzkřísil hudbu v bondovkách byl povolán i k oživení černošského vyšetřovatele Johna Shafta. Oproti univerzálnímu bondovskému stylu Johna Barryho, styl shaftovského skladatele Isaaca Hayese (šéfkuchař ze south parku) dokonale zapadá do beatových 70. let a je pro současného posluchače velmi těžce stravitelný."  ***

pepak: "Na prvni poslech mi Shaft pripadal jako cista prisernost. Na dalsi poslechy se muj celkovej dojem znacne zlepsoval, az se ustalil na trech hvezdickach, kde asi zustane. The Shaft rozhodne neni "takovej ten normalni soundtrack", spis se svym pojetim blizi nejakymu jinymu zanru (co ja vim jakymu, jejich jmena neznam). Nektery stopy na zacatku jsou docela hezky a poslouchatelny, nektery stopy na konci (treba straslivej "Shoot Out") jsou skoro neposlouchatelny."  **

VanTom: "Podruhé se Arnoldovy zázrak, který dokázal u Jamese Bonda, nepodařilo zopakovat. Hudba tak vůbec nezní moderně, připomíná spíše starší krimi seriály (jako Profesionálové či Dempsey a Makepeacová) s trubkou jako dominantním nástrojem. Ale úplně špatné na poslech to přece jen není, spousta pasáží připomíná Bondovky, smyčcové části jsou výborné, melodie ujdou a pár výjimečných nápadů se tu také najde. Ale asi jsem očekával víc."  ***   (14.12.2010)
 

 Sherlock: Series 1 (+ M. Price)

zaplos: "Určitě trošku zajímavější soundtrack než téměř jeho dvojník Series 2. Hudba určitě není špatná, dá se to slušně poslouchat, především motiv je skvělý, pomalé skladby nenudí, častá výplň se nese v Arnoldově duchu - čili nic moc extra. Ale určitě potěší poslechnout si samostatnou hudbu k výtečné mini sérii."  ***   (20.2.2013)
 

 Sherlock: Series 2 (+ M. Price)

zaplos: "Mně osobně to přijde téměř stejné jako Series 1, snad ta výplň je jiná, ale stěžejní témata zůstávají stejná. Ale i tak se to dobře poslouchá a vůbec není od věci si tuto hudbu pustit. Ale kdo zná jedničku, dvojku snad ani nepotřebuje."  ***   (20.2.2013)
 

 Sherlock: Series 3 (+ M. Price)

zaplos: "Přiznávám bez mučení, že se v hudbě k dalším sériím Sherlocka ztrácím. Přijde mi to pořád stejné, to samé dokola, jen když zazní hlavní a skutečně podařený motiv, tak ožiju a zpozorním. Jinak je to ale slušné, dá se to dobře poslouchat, chybí však jakýkoli zásadnější nový motiv. "  ***   (19.4.2017)
 

 Sherlock: Series 4 (+ M. Price) (2CD)

zaplos: "Tak zřejmě poslední série a poslední soundtrack. Pořád to samé, jen výrazněji smutnější, rozjímavější a snad i psychologičtější. Hudba není nijak radostná, není výrazná, nezaujme. Přesto není to špatné k poslouchání, jen po těch předchozích sériích už to není ani trochu zajímavé. Průměrná hudba, kterou si kdykoli můžete splést s jakýmkoli jiným Sherlockem. "  ***   (19.4.2017)
 

 Sherlock: The Abominable Bride (+ M. Price)

zaplos: "Milé pomrknutí na fanoušky žánru, ale v poslechové verzi nic zásadního nečekat. Stále nejpodařenější je hlavní motiv (začátek a konec soundtracku), zbytek je šedý a nezábavný průměr. "  ***   (11.4.2017)
 

 Stargate (Milan, 64 min)

Dan9K: "Pochopitelně je to výborný soundtrack. Miluji tyto velkolepé záležitosti. Nesouhlasím s názorem, že je to příliš jednotvárné, naopak. Například v první stopě zazní podle mě nejlepší melodie (ta se sborem) a posluchač pak na ní čeká velmi dlouho a objeví se znovu až za půlkou a i jinak se to nejlepší koncentruje zejména v závěru. I tak si ale nemůžu pomoci, ale myslím, že tento soundtrack dovedl téměř k dokonalosti až Joel Goldsmith v seriálu ve skladbě Apophis - The Ceremon - Escape."  ****   (24.3.2006)

Lokutus: "Naprosto zásadní Arnoldův soundtrack, který ho dokonale prezentoval na americkém teritoriu. Nechybějí motivy dramatické, romantické, epické, akční ani pohádkové a výpravné. Velmi pestrý soundtrack, který patří k tomu nejlepšímu z filmové hudby 90. let."  *****

movie: "Výborný soundtrack...ale od začátku do konce jsem ho ještě nikdy neslyšel...Někdy si říkám, že třebas 70 minut dlouhej soundtrack prostě není dar ze soundtrackovejch nebes..."  *****

pepak: "Arnoldovo kultovni dilo, ktery zaslouzene okupuje pozici Nr.1 zde na OstWebu. Temer kazda stopa sama o sobe je skvela, a jako celek nic ze svyho kouzla neztracej. Na to, ze jde o Arnoldovo druhy dilo (aspon podle soundtrack.netu), je to fakt parada. Jedinej problem je v tom, ze se Arnold zatim nedokazal ze sparu SG vymanit - sice uz nepouziva jeji motivy tak okate, jako v Godzille ci Independence Day, ale porad nejak ceka s vytvorenim soundtracku, kterej by prevzal zezlo "krale Arnoldovy tvorby""  *****

zitg: "CD temer neobsahuje slabsi momenty, ale: po prvnich deseti skladbach uz zacinam byt trochu nervozni, pri patnacte skladbe mam silenou chut strcit do prehravace neco jineho a pri dvacate skladbe se to uz proste neda vydrzet a vypinam... Tim nechi rict, ze by prvni cast alba byla lepsi nez druha. Duvodem, proc jsem tohle CD jeste nikdy nevydrzel poslouchat az do konce je jeho jednotvarnost, ktera je spise nez stalym opakovanim hlavniho motivu zpusobena prehnanou monumetalnosti, obsazenou v uplne kazde skladbe. "  ***   (22.10.2002)
 

 Stargate (Varese, 73 min)

Lavran: "Toto dílo rozhodně patří mezi moje oblíbené dobrodružné a rozmáchlé soundtracky. Kompozice je přímo nacpaná spoustou motivů, akcí, romantikou a tajemnem. Stopáž je možná trochu delší, ale zde to není na škodu. Někomu možná přijde poslech po čase nepatrně monotónní, ale já si ho užil do poslední minuty a rád se k němu vracím. Pro mě rozhodně nejlepší Arnoldův soundtrack..."  *****   (11.4.2007)
 

 Stargate  (La-La Land, 2CD)

zaplos: "Tuto hudbu mám moc rád, ale spíše v kratším podání. Tato limitovaná edice není vůbec špatná, ale díky své délce přeci jen trochu ztrácí album svou jedinečnost. Je tu spousta tracků, které jednoduše nejsou špatné, ale ani zajímavé. Stojí za poslechnutí, ale ne opakovaně. A to je škoda."  ***   (2.3.2021)
 

 Tomorrow Never Dies

Lokutus: "První Arnoldova bondovka, při které se David soustředil především na přizpůsobení stylu Johna Barryho současnosti na íkor prosazení svého vlastního stylu. CD bylo připravováno velmi rychle, dokonce dříve než byla dokončena kompletní nahrávka a mix hudby, proto CD obsahuje hudbu pouze z první poloviny filmu."  ****

VanTom: "Výborná akční hudba - velký orchestr s elektronickými bicími se střídá s téměř tanečními (tím mám na mysli techno, trance a podobnou elektronickou hudbu) kousky (na skladbě Backseat Driver spolupracovali Proppellerheads). Bondovský styl však zůstal zachován - vřeštící trubky a bondovský motiv se objevují dosti často. Toto se Arnoldovi opravdu povedlo."  ****   (16.11.2016)
 

 Tomorrow Never Dies (Chapter III)

Lokutus: "Zásadní nedostatky původního CD vydaného v době premiéry snímku napravila reedice z roku 1999. Kromě skladeb obsažených na původním CD nabízí přibližně i 28 minut nových skladeb a na závěr i interview s Arnoldem o jeho bondovských zkušenostech. Otázkou je, proč CD neobsahuje skladby Surrender (Arnoldova nepoužitá ívodní píseň-nakonec transformovaná do závěrečných titulků) a track Station Break."  *****

pepak: "Moc peknej bondovskej soundtrack, kterej si podle tvrzeni mnohych nezada s Barryho klasikou (kterou si budu muset nekdy pujccit a poslechnout, abych to mohl sam posoudit; takhle si pamatuju jen main theme, ktery Arnold velmi dobre zreprodukoval). Z pozice posluchace, kterej ostatni bondovsky soundtracky nezna, muzu rict jen to, ze rozhodne nejsem zklamanej."  ***
 

 Tomorrow Never Dies (bootleg, 2CD)

Lokutus: "DVD score existující v mnoha verzích s velmi rozdílnými délkami i zvukovou kvalitou obsahuje všechnu hudbu, kterou Arnold pro film složil. V některých skladbách (White Knight) jsou velmi patrné ípravy hlasitosti hudby v postprodukci, které velmi ruší poslech tohoto CD. Dle mého soudu nejlepší hudba, která kdy zazněla v bondovce. "  *****

VanTom: "Complete score dokazuje to, co už jsem tušil z oficiálního vydání - Arnoldova hudba k osmnácté bondovce nemá slabá místa! Mnohem častější výskyt bondovského motivu, dokonalé akční tracky a také maximálně romantická hudba. Už teď jedna z nejklasičtějších bondovských hudeb. Bohužel, jednu až dvě hvězdičky musím strhnout za to, že v průběhu skladeb se hudba znenadání ztišuje či zhlasuje, což poslech velmi znepříjemňuje."  ****

zaplos: " "     (12.9.2017)
 

 World is not Enough, The

Lokutus: "Další Arnoldova bondovka. Narozdíl od značně "umírněného" TND je TWINE skutečně velmi vydařeným akčním soundtrackem, ve kterém bondovský motiv zazní pouze asi 4krát. Pro někoho nedostatek - pro mě osobně velký klad. Bohužel na CD schází několik minut velmi krásné hudby (doprovázející např. sjezdy na lyžích)."  ****

pepak: "Pote, co Arnold slozil vybornej Tomorrow Never Dies, bylo asi celkem zrejmy, kdo bude autorem soundtracku k dalsimu filmu s Jamesem Bondem. Arnold se bohuzel nedokazal prekonat. Vyhnul se sice bezny pasti, nepouzil puvodni soundtrack s jednim mirne upravenym motivem, ale vysledku to v tomto pripade spis uskodilo. Nejak mam z celyho soundtracku dojem, ze je trochu presprilis riznutej popovyma postupama, ktery ho kazej (i kdyz je pravda, ze je tim pro me WinE opet originalni, protoze nic takovyho bezne neposloucham :-))."  **

VanTom: "Toto je krásný příklad dokonalého skloubení orchestrální a elektronické hudby. V TND to byl pouze začátek, TWINE dupe na plyn mnohem větší silou - akční hudba je v drtivé převaze nad pomalými pasážemi, soundtrack je hlasitý a energický. Arnold se tentokrát spolehl hlavně na svou práci, bondovský motiv zaznívá pouze sporadicky. Přesto je to už teď klasická bondovská hudba."  ****

zaplos: "Žádné překvapení. Arnoldův styl je daný od předchozí bondovky Tomorrow Never Dies a v tom samém stylu pokračujeme tady. Posluchač dostane dostatek akce i romance, dost výrazně začínají chybět kreace hlavního motivu, což sice chápu, ale moc mě to nebere. Pro mě osobně standardní Arnoldův soundtrack bez výraznějšího zaujetí. Pořád ale dost slušná hudba jak pro příznivce Arnolda, tak Bonda."  ***   (12.9.2017)
 

 Young Americans, The (18 min)

Lokutus: "Velmi netypický soundtrack, který Arnoldovi plně poprávu získal pozornost filmového průmyslu. Bohužel kombinace Arnoldovy hudby a vokální části od Bjork jsou velmi nesourodé a pro mě osobně absolutně neposlouchatelné (stejně jako všechno ostatní od Bjork). Hudba a hlas zní dohromady nejednotně a působí jako by jste poslouchali dvě naprosto odlišná CD. Vrcholem je track Christian´s Requiem s plným nasazením orchestru a sboru, jenž má místy velmi epický a působivý charakter."  ****

VanTom: "Z tak krátkého výseku si celkovou představu o hudbě prostě udělat nejde, navíc ani obsažené Arnoldovy tracky nejsou nijak výjimečné. Na "Opening Titles" a "Play Dead" se podílela Björk, "Explosion", "He's Watching Me" a "Leaving London" jsou dosti podprůměrné, takže jediné, co za něco stojí, je "Christian's Requiem" s hezkým chorálem (ale ani tato skladba není nijak výjimečná)."  **   (16.11.2016)
 

 Zoolander (promo, 17 min)

VanTom: "Arnoldovy "bondovské" trubky i signifikantní akce značí, proč byl k této ztřeštěné Stillerově komedii povolán. Nicméně takto roztříštěné na 17 minutách v 19 skladbách dávají tušit, že ve filmu nezastávaly důležitou roli."  **   (30.11.2016)

zaplos: "Překvapivě naprosto nezajímavé, nekomediální, samá elektronická hudba bez zásadnějšího motivu. Pouze poslední track snesl jakési parametry. Překvapení, jak to bylo slabé."  **   (28.2.2021)
 

 2 Fast 2 Furious (bootleg, 63 min)

zaplos: "Typický akční výmaz, který se jedenkrát poslechnout s trochou špetky trpělivosti dá, ale po skončení už se k tomu posluchač nemá důvod vrátit. Sem tam sice zaujme podařenější motiv, ale většina poslechu je nudná akční výplň. "  **   (19.6.2016)
 


 


TOPlist